Título

Factors for teacher performance assessment for upper level students at university TecMilenio, campus ciudad Juarez

Autor

Pablo Farías

Nivel de Acceso

Acceso Abierto

Materias

Curriculum - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) process - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) ECOA - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) UTM - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) constructivist learning - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) teacher evaluation - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) Currículo - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) proceso - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) constructivista - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) aprendizaje - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) evaluación docente - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) CIENCIAS SOCIALES - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) - ([eissn: 2395-8669, Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225, Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225, 2395-8669, 0188-9834, 10.20983/noesis.2013.2]) CIENCIAS SOCIALES - (CTI)

Resumen o descripción

Educational evaluation is a systematic and continuous process that considers various aspects of the educational context and allows educational institutions to obtain information about student learning, the teaching-learning process, curriculum and the institution itself. TecMilenio University, like other educational institutions, seeks to address the educational needs that demand our time, through a model of learner-centered education to develop their ability to self-study, reflection and adaptation to a changing and competitive. This educational project is based on constructivist philosophy, this research demonstrates the factors involved in the evaluation process of education at the University TecMilenio by a qualitative study, and all with the aim of finding the most important biases in the ECOA survey and finally that the study can exploit a change in teacher evaluation processes in the UTM.

Editor

Universidad Autónoma de Ciudad Juárez

Fecha de publicación

2021

Tipo de publicación

Artículo

Artículo

Fuente

eissn: 2395-8669

Noesis. Journal of Social Sciences ; Vol. 22 No. 43-2 (2013); 188-225

Nóesis. Revista de Ciencias Sociales; Vol. 22 Núm. 43-2 (2013); 188-225

2395-8669

0188-9834

10.20983/noesis.2013.2

Idioma

Español

Repositorio Orígen

Repositorio Institucional de la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez

Descargas

0

Comentarios



Necesitas iniciar sesión o registrarte para comentar.